Zoran Kovacevic wrote:
> Deze kenden jullie allemaal natuurlijk al, maar toch. Vergelijk AND
> eastereggs met Teleatlas eastereggs ;)
>
> http://geo.topf.org/comparison/index.html?mt0=googlemap&mt1=mapnik&lon=5.4464722&lat=52.5496361&z=8

Nee, ik kende hem nog niet. Maar het laat ook nog iets anders zien.

Het detail van de OSM kaart is op lage zoomlevels een stuk beter dan bij
google, maar je zit dat er veel te weinig plaatsnamen worden gerenderd.
Ik denk dat dat een punt is waar de render mannen best eens naar mogen
kijken.
Ik kijk dan natuurlijk vooral bij mij in de regio. Kijkt en ziet het
verschil:
<http://geo.topf.org/comparison/index.html?mt0=googlemap&mt1=mapnik&lon=6&lat=51.33&z=11>

Waar kan ik dat onder de aandacht brengen?

Maarten