Een 'verouderde' database heb ik ook nog wel liggen. Maar echt legaal is
die niet.
Kunnen we niet allemaal je eigen buurt en de straten van je contactpersonen
invoeren?

On Fri, 12 Oct 2007 17:13:00 +0200, "joris meijerink" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Waarom zouden we dat niet ook zelf kunnen toevoegen?
>
> Over hoeveel hebben we het er nu dan voor 6-ppc?
> I.p.v. wegen mapping kunnen we dan fietspaden/wandelpaden en postcode
> mapping parties organiseren.
>
> Theoretisch had ik gevonden dat dat er 9 × 10^3 × 24^2 = 5.184.000
> zijn. (op:
> http://www.wiskundebijles.nl/statistiek/combinatoriek/mengvorm.htm)
>
> Als we ergens een lijst hebben met alle steden en straatnamen, kunnen
> we die zelf aanvullen met de lon en lat gegevens.
>
> btw wel eens db gehad met die gegevens ... maarja die kunnen we niet
> [...]
  Dutch identity | http://www.dutch-identity.com/
  Automatisering & Webdesign

*****DISCLAIMER*****
De informatie  in deze e-mail is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de
geadresseerde is niet toegestaan. Evenmin is het vermenigvuldigen,
openbaar maken, verspreiden en/of verstrekken van deze informatie aan
derden toegestaan. Dutch Identity staat niet in voor de onjuiste en
onvolledige overbrenging van de inhoud van verzonden e-mail, of
voortijdige ontvangst ervan. Aan de u toegezonden informatie kunnen op
geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Indien u deze email niet voor u bestemd is verzoeken wij u op deze email te
antwoorden en deze te verwijderen.