Ante Wessels wrote:

> Gaat het hier niet om de omgezette AND data? Dan rendert AND de data anders,
> zodat er geen problemen zijn, maar zijn er wel problemen met onze renderers.

Dat vraag ik me nu ook af. Ik zie nu toevallig een stuk provinciegrens
van Gelderland (id 8032139) die ook gesloten is met een heel lang stuk.
Download maar eens
<http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=51.75&mlon=5.78&zoom=15>

Als ik kijk op de nieuwe history display van Christopher Schmidt
<http://crschmidt.net/osm/history.html?type=way&id=8032139>
dan zie ik dat user Skywave deze way ooit gecreƫerd heeft op 28 september.
Was dat niet de omstelling met de afschaffing van segments?

Daarna heeft user peter2se de way nog geedit.

Maarten