Remco van Zuijlen wrote:
> gebruiker computerteddy op de OSM wiki heeft trouwens ook elke week de hele
> wereld in garmin formaat online staan:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/User:Computerteddy
>
> momenteel kan je daar alleen de hele wereld of alleen duitsland downloaden
> als image. maar als je weet welke losse img files alleen Nederland instaat
> zou je dat ook kunnen scripten, en eventueel samenvoegen met al bestaande
> garmin kaarten.

Ok handig, dat scheelt weer het downloaden van planet.osm, uitpakken,
Nederland in stukjes eruit knippen en daar kaarten van maken :-)

Alhowel, sinds de API change heeft Computerteddy geen nieuwe kaarten
meer gemaakt trouwens... Ook lijkt het me interessant om in de toekomst
de kaart info met bijvoorbeeld topo informatie te mengen of een outdoor
(fietsen, wandelen etc.) centric kaart te maken. Dat gaat met de
Computerteddy kaartjes niet lukken. Ik hou mijn eigen setup nog maar even.