Ha allen,

De wiki is verrijkt met een link naar de directory waarin de render
van amsterdam op level 16 is gezet voor de mapping van komend
weekend. --> http://www.xs4all.nl/~exel0/osm/

Het zou leuk zijn als de Amsterdam-kenners alvast wat zere plekken
blootleggen die we kunnen targeten :)

Met dank aan Rob voor de render/stitch-actie.

Martijn

Op 23-okt-2007, om 13:32 heeft Rob het volgende geschreven: