Dat voelt inderdaad veelbelovend aan. We passen helemaal in hun
straatje. En we hoeven niet eens geld van ze: als wij een dedicated
server kunnen krijgen en een sleufje in één hunner racks, verbinding
met het net en dataverkeer, dan zijn wij heel blij (met 'onze' server
en onze naam 'verbonden' aan een progressieve internetclub met een
goed imago en veel naamsbekendheid, die ons ideaal van vrije
informatie deelt) en zijn zij blij (ze steunen een goed initiatief
dat hen geen marginale kosten oplevert).

Dit gaan we zeker uitwerken!

Martijn

Op 23-okt-2007, om 21:37 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: