Ik heb nog even gekeken hoe groot een print van Amsterdam zou worden
op schaal 16 --> 3 bij 3 meter :(
Dat gaat dus niet lukken. Verkleinen kan natuurlijk maar dan kun je
de straatnamen niet meer lezen.

Maar we kunnen Amsterdam natuurlijk op de beamer zetten komend
weekend. Heeft Func. een SmartBoard?

Martijn

Op 24-okt-2007, om 14:28 heeft [EMAIL PROTECTED] het volgende geschreven: