On Sun, Oct 28, 2007 at 08:31:02PM +0100, Daniel Paulus wrote:

> Myckel,

Hoi Daniel,

> Toevallig werd ik vanmiddag op deze pagina gewezen.
> Ik woon zelf ook in Leiden, toevallig voor Roomburg.. Ik heb meer bugs in
> de code gevonden.
> Ik zal deze allemaal gaan vermelden op de Wiki! ( pagina Leiden ).

Top! Ik denk dat de wiki momenteel het beste is om het ergens bij te houden.
Misschien
iets van een BugsInLeiden pagina, om het gescheiden van de normale pagina te
houden.

> O.a. de Rooseveldstraat klop niet meer, het 5 meiplein is bijna helemaal
> verbouwd. Ook mis ik straten in de Stevenshof. Verschillende parken zijn
> ook niet aangegeven en Leiden heeft ook geen sportvelden. Ik zal nog veder
> gaan zoeken, maar zoals je ziet is er nog genoeg te mappen.

Ik ben vorige week druk bezig geweest met het op orde brengen van layers (veel
straten liepen
onder de grachten door i.p.v. er overheen. In Leiden kloppen er een hele hoop
dingen niet,
dus zoals je al zegt is er genoeg te doen. Ik heb ook RD coordinaten van de
nodes van
Wireless Leiden gekregen, die hoop ik binnenkort in een kaartje te verwerken.
Die zal ik dan
ook hier posten.

> Zodra je een vaste datum hebt, hoor ik deze graag, ik werk namelijk om en
> om in het weekend.

Natuurlijk. De keuze is meer vanwege om niets op een regenachtige dag te
plannen. Ook de hoeveelheid
activiteiten mag best omhoog, dus als je iets wilt voorstellen (bijvoorbeeld
een middagje 5 meiplein)
laat het me weten. Dan voeg ik een stukje aan die pagina toe en geef er wat
ruchtbaarheid over via diverse\
kanalen.

> Met vriendelijke groet,
>
> Daniel Paulus