Rob wrote:
> Ik dacht al dat is wat voor Lambertus z'n Garmin maps, hoogtelijnen
> zitten standaard in de Garmin maps.
>
> Alleen is het de vraag, wil je echt deze data in OSM opnemen ? of als
> paralelle bron gebruiken om uiteindelijk een Garmin map te maken ?

Absoluut als parallelle bron.

Maar om de data te kunnen gebruiken om kaarten te maken moet de deze
eerst wel gemengd worden met de OSM data. Hiervoor is een Windows tool
en Linux tools in ontwikkeling (of ik heb ze nog niet gevonden).

Het idee is: Men neme een planet-latest.osm, mengt deze met de radar
data en noemt die planet-latest-radar.osm. Deze kan dan gebruikt worden
als bron voor Osmosis (in stukjes knippen) en Mkgmap (omzetten naar
Garmin formaat).