Volgens mij kunnen we ons als OSM-community beter niet te veel bezig
houden met zelf geld verdienen met OSM. Er zijn genoeg andere zaken om
ons druk over te maken. Het geld dat we nodig hebben kunnen we beter
via subsidies of in natura (server) proberen te verwerven, imo. Laat
onverlet dat het iedereen als individu natuurlijk vrij staat om zijn
geld te gaan verdienen met diensten en producten rond de data.

Martijn van Exel

Op 1 nov 2007, om 14:08 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: