ik ben online om 20.30...

----- Original Message -----
From: "Martijn van Exel" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "OpenStreetMap NL discussion list" <talk-nl@openstreetmap.org>
Sent: Friday, November 16, 2007 10:04 AM
Subject: [OSM-talk-nl] Organisatorische open eindjes

Ha allemaal,

Er zitten een paar punten in mijn hoofd die we volgens mij op korte
termijn moeten en kunnen afhandelen. Sommigen kunnen  op de agenda
voor de party van 24/25 november, anderen moeten we al eerder oppakken.
* Aanschaf GPSen - Henk zou wellicht een goede deal kunnen maken met
Waypoint / GPS.nl. Ik heb een offerte uitstaan bij Futurumshop. We
moeten voor 1 december een aanschaf doen.
* Status NL-OSM-server - Martijn vO heeft de server opgezet met
backend (mapnik) en frontend (openlayers). Volgende stappen? Evaluatie?
* Ruimte op de monsterserver van NLUUG. Wat kunnen / willen we
hiermee? --> Jan Christiaan van Winkel van NLUUG. Het ruikt voor mij
ernstig naar tileserver.
* Contacten opgedaan op de NLUUG-dag: TomTom, Snow, HS Utrecht, Amazon.
* Vertaling Wiki --> Maarten is hier volgens mij nu alleen mee bezig,
coördinatie nodig?

Zullen we hier anders dit weekend even met een aantal mensen op IRC
over praten? Vooral de GPS-aanschaf begint wel te dringen gezien de
aflopende termijn van de subsidie.
Ik stel voor vanavond om half negen.
Iemand anders nog punten?

Martijn