Hoi Martijn,

Ik ben wel van plan te komen, (als wel toegewijde, maar ook nieuwbakken
OSMer) maar kan helaas niet het hele weekend. Volgens de wiki lopen
beide dagen van 10.00-18.00, echter ik kan me niet voorstellen dat
onderstaande agendz\a 2 dagen beslaat ;)
Hoe laat begint de vergadering, en op welke dag?

bedankt alvast,

Niels van Dijk