Hallo iedereen,
> Om meer bekendheid en mappers te vinden in Belgie, maar ook Nederland en
> andere van onze buurlanden zou het geweldig zijn konden we
> vertegenwoordigd zijn op FOSDEM.

Goed idee!
> Daarom eerst deze algemene rondvraag:
> Wie ziet het zitten om dat weekend (of 1 dag of enkele uren)
> OpenStreetMap te promoten? Of zelfs 1 of enkele uurtjes te vullen met
> een presentatie om iedereen warm te maken voor het mappen.

Heb wel belangstelling om er ook even rond te kijken. Wil best een
tijdje een stand bemensen, en ik zou ook best wel (lees: graag) een
presentatie willen geven. Nu moet ik wel zeggen dan m'n Waals/Frans wat
slecht is....
> Laat zo snel mogelijk iets weten, eens er zich een aantal
> geïnteresseerden hebben gemeld kan ik een aanvraag indienen voor zo'n
> devroom of stand.

We kunnen het er komend weekend in Utrecht ook nog even over hebben. Dan
zijn we net op tijd voor de deadline!

Groet,
Henk Hoff