Oh grappig, ik kom net van de GIN-beurs, waar ik sprak met Marjolein
van Geofort.
Het Geofort is nog in oprichting, de opening is pas in 2009. Op dit
moment zijn ze nog bezig met aanvragen van vergunningen, verkrijgen
van financiering e.d.
Ik kreeg niet de indruk dat ze al daadwerkelijk vrij kunnen beschikken
over de locatie, maar ik heb in elk geval haar gegevens.

Martijn

Op 22 nov 2007, om 16:49 heeft [EMAIL PROTECTED] het volgende
geschreven: