het is inderdaad aan de orde geweest op de mappingparty in Amsterdam

Er wordt ook gedacht aan een systeem om een vooraf bepaald gebied in de
gaten te houden zodat je op de hoogte blijft (email/rss feeds) van alle
wijzigingen in dat gebied. Of dit systeem al ontwikkeld wordt weet ik ff
niet.

Op 11-12-07 heeft Gert Gremmen <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: