On Mon, Dec 17, 2007 at 08:03:41PM +0100, Remco van Zuijlen wrote:

> ik was vorige week nog op de slufterhof in berkel en rodenrijs, in een vers,
> nog niet gereedzijnde, nieuwbouwwijk aldaar. Was je daar toevallig? ik was
> toen mijn garmin vergeten mee te nemen, en de vorige keer was mijn geheugen
> vol.

tot mijn verrassing en verbazing lijkt de gpx toch gelukt te zijn, hij is
wel van 30 juni dit jaar, maar ik ga er van uit dat er sindsdien niet veel
is veranderd.

ik heb hem net geupload (en de reis ernaartoe) en is te vinden op
http://www.openstreetmap.org/user/remco/traces/59251 , en in josm straks
natuurlijk :)

Remco