Hmmm,

Ik stond gisteren om 15:30u voor Café Dwaze zaken maar zag niemand en de
deur was op slot. Ik heb het maar gewoon aan mijzelf geweten. Vorige
week crashte namelijk mijn harddisk en ik denk dat ik iets teveel OSM
mail klakkeloos heb gedelete want ik meende dat de borrel om 15.00u was
en toen het café dicht bleek/leek dat de borrel misschien was
afgelast/verzet. Toen maar naar Café de Laurierboom gelopen waar een
goede vriend van mij af en toe invalt en uiteindelijk toch mijn
broodnodige barhang vitamine opgedaan ;-)

Ik was niet zomaar vanuit Goes naar A'dam gereden hoor! De avond ervoor
had ik namelijk een stevig feest en ik dacht het te combineren.

Helaas Milo, volgende keer beetje beter opletten!

Jammer dat ik jullie heb misgelopen! Maar langs deze weg alsnog; Veel
OSM fun in het nieuwe jaar gewenst!

Nog een paar vraagjes:

1) Ik ben nieuwsgierig naar Martijn zijn toepassing; mag ik er wat meer
info over?
2) Henk, jij had tijdens de open GEO-ict bijeenkomst (paar maanden
terug) een schitterende promo video met tijdbalk van hoe snel mensen een
stad in elkaar mappen, kan ik die ook krijgen? Bij de You tube video's
mis ik een tijdbalk en ik wil aan geinteresseerden laten zien hoe
efficient mappen met vrijwilligers kan zijn.
3) Foto's van "bepaalde bediening?" :-P

Groeten!