On Sunday 13 January 2008, Eugene van der Pijll wrote:

> Onder het motto, laten we zoveel mogelijk ondoorzichtige Engelse
> afkortingen gebruiken:
>
> highway => unclassified
> access => no
> psv => yes
>
> zou heel dicht in de buurt moeten komen met wat internationaal gebruikt
> wordt in OSM.

Zelf gebruik ik highway=bus_lane. Dit is niet gestandaardiseerd en wordt dus
ook niet getekend op de kaart, maar met highway=unclassified;access=no kun je
op de huidige kaarten niet zien dat je er met de auto niet kan komen, daarom
gebruik ik een zelfbedachte tag. Mocht er ooit wat anders verzonnen worden,
dan kunnen alle bus_lanes makkelijk gewijzigd worden.

Het maakt mij niet uit wat je gebruikt, maar zo heb je i.i.g. wat om te
kiezen :-)

--
Freek