On Thursday 17 January 2008 14:09:28 Martijn van Exel wrote:

> Toevallig, ik liep er idd. ook tegenaan en was begonnen te werken aan
> het maken van een afzonderlijke way voor de metro, maar moest nog
> worden afgemaakt. Nog niet aan toegekomen. Ik wil het wel graag
> afgemaakt zien en heb er waarschijnlijk zaterdag tijd voor.
Mooi, dan blijf ik er verder vanaf.

> Als jij het eerder wilt doen; laat je niet tegenhouden!
Ik ben niet zo bekend met de metro lijnen dus dat laat ik liever aan een ander
over. Ik ga trouwens zowiezo liever fietsen.

De reden dat ik er over begon is omdat als ik fouten tegen kom dan wil ik die
graag verbeterd zien. Hoe hoger de kwaliteit hoe meer kans dat allerlei
professionele organisaties (overheid, routeplanners, etc.) het OSM bestand
gaan gebruiken. En dan zullen zij het bestand waarschijnlijk in hun eigen
belang ook gaan bijwerken. Volgens mij is dit nodig gezien de hoeveelheid
informatie.

Lambert Carsten