Hey,

op Oostenburg in Amsterdam is een parkeerplaats die bestemd is voor
werknemers van de bedrijven van de bedrijven daar omheen. Zie
http://openstreetmap.org/?lat=52.369223&lon=4.924855&zoom=18&layers=B0FT
De parkeerplaats ligt in besloten in het stuk waar de
oostenburgervoorstraat een knik maakt. Ik wil dit graag taggen als
parkeerplaats, maar hoe moet dit gebeuren? Niet iedereen mag hier
immers parkeren aangezien het gereserveerde parkeerplaatsen zijn.
Verder is er bebouwing en een 'binnentuin' in oa het stuk tussen de
Touwbaan, de Compagniestraat en de Oostenburgervoorstraat. Moeten
binnentuinen aangegeven worden als park oid? Ook dit is niet openbaar.

Het grote grijze vlak op
http://openstreetmap.org/?lat=52.37154&lon=4.92742&zoom=17&layers=B0FT
is een bedrijventerrein met o.a. de Van Gent-hallen en het
INIT-gebouw. Moeten wegen die daarover lopen op een bijzondere manier
getagged worden? Af en toe is het hek naar het bedrijventerrein vanaf
de parkeerplaats waar ik het net over had open, maar af en toe ook
niet. Het terrein is volgens mij wel toegankelijk via de
parkeerterrein aan de noord-oost-zijde bij het spoor.
Het is namelijk niet de bedoeling dat eventuele routeplanners mensen
hierover gaan laten rijden met de kans dat het afgesloten is, lijkt
me.

Ik heb nu geen gps-apparaat bij de hand, maar alle dingen die ik wil
editen liggen omsloten door straten die als het goed is al wel op de
goede plek liggen. Mag ik het dan nu al invullen (dat het eventueel
later nog gedetailleerder gedaan kan worden), of is het de bedoeling
dat dat meteen met een gps gaat?

Met vriendelijke groet,

Hans Bakker