Zoals ik met zoveel dingen zeg: ik vind het goed, maar ik weet niet of
dit de bedoeling is...

(Mij kan niet wachten tot de meeting in Februari).

Qua data is het niks... De load wordt bepaald door het aantal
gebruikers, niet door de hoeveelheid data.

Mvg,

Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/