Volgens mij hadden we inderdaad 12 uur afgesproken.

Ik ga met de auto vanuit Amsterdam, had al een halve afspraak met
Martijn vO om hem op te halen in Utrecht, Martijn P, jij kan ntrlk ook
meerijden als je wilt.

Martijn vE (ik zie het al voor mij: 3 martijns in een 205. Hahaha)

Op 22 jan 2008, om 23:20 heeft Martijn van Oosterhout het volgende
geschreven: