Zoran Kovacevic wrote:
> We hebben nu best wat GPS-en, waarvan 20 hagelnieuwe Garmins.
>
> Wat dachten jullie er van om de 10 (?) Amaryllo's te doneren aan een
> behoeftig land? Zou gaaf zijn als zo'n donatie net zo'n momentum geeft
> als vorig jaar bij ons. Ik denk hierbij overigen aan een land zonder de
> subsidiemogelijkheden die we hier hebben (zielige landen dus ;)
>
> Haken/ogen?

Mij komen een paar gedachten op:
- Wij hebben de Amaryllo's kunnen kopen met behulp van subsidie, de
vraag is of we ze na een (half?) jaar weer mogen weggeven.
- Ik heb wel een toepassing voor de Amaryllo's, namelijk bij
activiteiten wat wat meer fysiek risico. Zoals een vakantie naar
Zuid-Afrika (diefstal), skiƫn (beschadiging) ofzo.
- We zouden ook uit kunnen lenen aan mensen die veel op de weg zitten
maar geen GPS willen gebruiken of nodig hebben. Op die manier kunnen nog
veel traces verzameld worden.

Als we besluiten er een aantal weg te geven dan is er op het forum
iemand die wellicht als eerste in aanmerking komt:
http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=328