On Saturday 26 January 2008, Freek wrote:
> Het Eindhovens Dagblad kwam trouwens ook al met een
> carnavalskaart voor Brabant, zelfs met narren-hoedjes...

Vandaag in het ED: "Recht gezet -- Namen in Nuenen
De gemeente Nuenen kent in carnavalstijd géén aangepaste namen. Op de
carnavalskaart die gisteren in deze krant werd gepubliceerd, zijn ten
onrechte de namen Dwèrskleppelgat, Wetterland, Narregat en Riefelshol
opgevoerd."

Kortom, er zijn blijkbaar officiële en officieuze carnavalsnamen. Dat maakt
het er niet makkelijker op; willen we een kaart met alleen de officiële namen
of één met de namen die in de volksmond gebruikt worden?
Ik zou in dit geval voor de laatste gaan en gewoon een zo compleet mogelijke
kaart van alternatieve namen maken, met als je dat echt zou willen
name:carnaval:official=yes/no of iets dergelijks.

(Ik zie dat het nu toch "name:carnaval" geworden is i.p.v. "name:carnival"...)

--
Freek