> Wat me wel meteen opvalt is dat 's-Hertogenbosch geen Oeteldonk heet,
> en dat lijkt me vereiste nummer 1 voor een carnavalskaart...
>
> Christ

Ook Nijmegen is bv nog niet hernoemd, en zo zijn er nog wel meer. Ik
denk dat de laatste lijst nog niet is ingevoerd, ik zou dat wel zelf
willen doen maar heb geen idee hoe, dus dat laat ik graag over aan de
persoon die dat de vorige keer ook heeft gedaan.

Als je de kaart nu bekijkt staat er overal nog een naam, het verschil
tussen normale naam en carnavalsnaam is niet duidelijk. Het zou mooi
zijn als daar een duidelijk verschil in kan worden gemaakt. Er is
gesproken van zo'n hoedje (hoe heet dat ding?), misschien een andere
kleur? Of alleen de carnavalsnaam te laten zien en als er geen
carnvalsnaam is gewoon geen naam weergeven?

Mooi om te zien tegen welke problemen wordt aangelopen om "even" een
subkaart te produceren. Dit zijn pas dingen die boven tafel komen nu de
complete kaart af is en er specifieke vragen komen. :)