Goed idee. Ik stuitte op het initiatief van Koolwaaij en besloot daar
maar eens op af te stappen. Dit is overheid, dat zal weer langzamer
gaan. Maar ik zal er eens in duiken.

Wat vinden jullie van GSM-antennes in OSM, overigens? Het zijn niet
echt klassieke kaartfeatures, maar gezien de relevantie voor
lokatiebepaling (zie de iPhone) leek het me toch een goede insteek.
--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 28 jan 2008, om 23:38 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: