2008/1/29 Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]>:

> Denk dat je iets diepere groene kleur moet hebben.

Hoe diep? Ik heb een beetje zitten spelen met de colour selector in
xpaint om de kleuren te kiezen. Kan je wat preciezer zijn? Misschien
#006E00 of zoiets?

> (Zijn er in Duitsland ook plaatsen anders genaamd?! As side question ;))

Geen idee, denk het niet maar je weet nooit.

> Is het mogelijk om de land kleur een tint oranje mee te geven?

Zoiets als #F2DAAD ?

> Ik zou zeg zeggen laat de overige plaatsen weg, of geef alleen de grote
> plaatsen weer.

Dat is een wat grovere ingreep, willen wij dat?

Hmm, ik zie net meer reacties, iedereen wil wat anders :)

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/