Dag Martijn,

Ik heb nog een paar wensen voor de Friese kaart layer en zou het fijn vinden
dat je die kunt doorvoeren:

- De pagina titel is nu 'NL tileserver' zou dat 'Fryske kaart (NL
tileserver)' kunnen worden ofzo?
- Het kader van de info box heeft een span in % volgens mijn aangezien die
breder wordt wanneer ik de kaart fullscreen zet. Volgens mij kan het kader
ook met een vast aantal pixels ingesteld worden zodat deze netjes om de
tekst komt.
- In het kader zou het mooi zijn als de tekst zowel Fries als Nederlands
staat:

"Wolkom op de Fryske kaart fan OpenStreetMap. Meer ynformaasje (Ingelsk)."
"Webstee oanbearn troch JR Online".
"----------------------------------------"    (lijntje ofzo)
"Welkom op de Friese kaart van OpenStreetMap. Meer informatie (Engels)."
"Webhosting aangeboden door JR Online".

Met daarin de links naar de info pagina en JR Online. Fries/Nederlands mag
natuurlijk ook in een andere volgorde :)

- De RD en Lon/Lat informatie vind ik persoonlijk niet van belang op deze
kaart en mag dus uitgezet.
- Misschien dat er nog een linkje ergens kan met de tekst:
"Reageer/Reagearje" die wijst naar:
http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=17.

Dat was het al weer, voorlopig :D

PS. Wellicht dat sommige van bovengenoemde puntjes ook wel voor de Carnavals
kaart opgaan, in dat geval is het forum ID: 19.