2008/1/30 Joris Meijerink <[EMAIL PROTECTED]>:
> Ik heb even een how-to berichtje gemaakt op het forum.
> http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?pid=1507
> Vraagje hoe vindt ik het node-id van een plaats?
> Is er misschien een betere methode? Ik kon er iig geen verzinnen.

Ha, niet heel erg makkelijk. Ik denk dat voor eindgebruikers we ons
moeten beperken tot vragen van hoe die heet in het nederlands en wat
de carnavals naam is and dan doen wij de correlatie.

Op een gegeven moment zal het mogelijk zijn om op de stad te klikken
en dat informatie te geven (een variatie op de POI layer. Ik zal
proberen het deze week opgang te krijgen, maar ik heb nog veel te doen
:)

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/