Martijn Pannevis wrote:

> PDF, hoewel technically half open, vind ik voor dit soort distributie
> ook altijd erg geschikt.
> Martijn P.

Maar kunnen ze er op zo'n persdienst dan iets mee? Ach, ze kunnen altijd
extract text doen, ook in Adobe Reader. Nu goed, eigenlijk zouden ze ook
wel OpenOffice.org moeten hebben. Het is heel gemakkelijk om te
installeren (dus geen technisch beletsel) en het is vrije software (dus
geen legaal beletsel) en het is op dit moment de enige echte
ISO-standaard :-)

Als er echter geen opmaak in het bericht zit, dan kan het ook gewoon
in-line in de emailboodschap zitten, toch?

Polyglot