Als je twee maande wacht gaat dat wel lukken hoor :-P

(melig door het late tijdstip)

Ik gebruik awstat voor mijn domein www.mapserv.nl en moet zeggen dat ik met mijn server op het niveau zit waar de tileserver in oktober was. Geweldig zo veel bezoekers! Het begint bijna interessant te worden om POI's te plaatsen met reclame, bijvoorbeeld een restaurant op de kaart met een google maps achtige ballon met html inhoud (plaatje, contactgegevens, website URL) misschien ook een leuke manier om funding voor OSM op gang te brengen?