de datum in de node is dacht ik de laatste wijziging..  je krijgt geen
creatie datum mee, al zit die wel in de history gegevens (kun je ook ergens
opvragen)
sorteren moet ook kunnen, eens kijken hoe snel stefan met een xslt op de
proppen komt anders kijk ik ereens naar..

Op 31-01-08 heeft Joris Meijerink <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: