Hoi Bas,

als ik me niet vergis is 'nieuwe kaart' al eerder langsgekomen op de
mailinglist. Ik heb destijds ook alle data van nieuwekaart in een postgis
database gezet en een google earth script voor gemaakt zodat je alles op je
gemak in google earth kan bekijken :)

http://maps.zuijlen.eu/nieuwekaart.kmz

De server is niet zo sterk dus als er veel mensen heengaan, en het werkt
niet meer, is het het beste om de network link in Google Earth weer uit te
zetten (hij laadt data elke keer dat de bbox verandert, maar hij laat ook
pas polygons zien als de bbox minder dan 0.15 graden groot is (ongeveer 18
km hoog).

Maar de data is dus gewoon downloadbaar, of het interessant is voor OSM is
weer de vraag. Hoogstens om te zien waar je binnenkort weer met je gps
logger langs kan gaan ;)

Remco

On Tue, Feb 05, 2008 at 12:16:52AM +0100, Bas de Lange wrote:
> Beste Talk-ers,
>
> Ter info:
> Op de Nieuwe Kaart van Nederland ( http://www.nieuwekaart.nl ) zag ik
> dit bericht:
> "31 januari 2008
> Op 7 februari 2008 zal het VPRO programma Landroof (
> http://www.landroof.nl/ )aandacht besteden aan de Nieuwe Kaart van
> Nederland. De uitzending begint om 19:25 op Nederland 2."
>
> De _webstek_ van Nieuwe Kaart van Nederland is, volgens hun webstek,
> Creative Commons-naamsvermelding-gelicenseerd. In hoeverre dit alleen op
> [...]

Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!