als ik het maak zal het in c# of vb.net zijn.. daar kan ik het makkelijkste
stoeien met xml files..
eindresultaat is een exe (voor windows) dus daar heb je weinig voor nodig
(op dotnet framework na)
maar het gaat om het eindresultaat he.. niet om de ontwikkeltools/omgeving

Op 07-02-08 heeft Joris Meijerink <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: