Martijn,

Wat gaaf!
Ik heb nu geen tijd om er uitgebreid naar te kijken, maar zie dat er
iets misgaat met de interpretatie van speciale karakters, zie voor een
voorbeeld  http://www.mvexel.dds.nl/schaaltreinen/ZZ485A9319.jpg

Nogmaals, UITERMATE cool!!!

--
martijn van exel -+- [EMAIL PROTECTED] -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 8 feb 2008, om 11:23 heeft Martijn van Oosterhout het volgende
geschreven: