-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Skywave
Verzonden: woensdag 12 maart 2008 16:36
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] bebouwde kom

Landsgrenzen AND_admin0 boundary=administrative admin_level=2
Provincie        AND_admin1 boundary=administrative admin_level=4
Gemeente     AND_admin8 boundary=administrative admin_level=8

Maar waar jij het over hebt zijn de bebouwde kom grenzen volgens de
AND data, die zijn getagd met AND_c en door sommige mensen getagd met
landuse=residential. Eerlijk gezegd ben ik het daar niet helemaal mee
eens maar ja.

http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=14&lat=51

http://geo.topf.org/comparison/index.html?mt0=googlehybrid&mt1=tah&lon=4