Wie heeft er zin om a.s. zaterdag 10-mei een nieuwe woonwijk in kaart te
gaan brengen?

Het gaat om dit gebied bij Krommenie/Assendelft:

http://informationfreeway.org/?lat=52.48886577507355&lon=4.755214061121775&zoom=14&layers=B000F000F

Daar waar het gat is, ligt inmiddels een enorme woonwijk. Hij is nog niet
klaar maar er valt al veel te mappen. Ik denk dat we met een 4 of 5 mensen
het wel in een paar uur moeten kunnen redden. Daarna nog ergens een
biertje drinken (onder het mom van dataprocessing natuurlijk).

Via wikipedia kom ik er net achter dat men inmiddels begonnen is met het
verplaatsen van station Krommenie/Assendelft richting de vinex-locatie
Saendelft dus het is wel een belangrijke wijk om op de kaart te zetten.

Groet,
Floris