On Friday 16 May 2008, Richard Duivenvoorde wrote:
> Zelf vind ik het allemaal nog wat stroef lopen, maar je kunt vanuit de
> indexpagina zoomen naar een box, en dan van DIE box een (geo)rss-feed
> opslaan.

Da's handig. Misschien zou het qua user interface duidelijker zijn als je
naast/boven "Permalink" een "RSS" knopje maakt, dan is het meteen duidelijk
dat je de huidige view als RSS krijgt.

> Ok, kijken of er nieuwe issues bijkomen, en of er ook wel eens iets
> wordt 'opgelost' ;-)

Ja, er is zelfs al wat discussie :-)

> Opmerkingen/kritiek, ik hoor het wel.

Een paar kleine dingetjes die me opvielen:
- regelovergangen in de invoer worden niet gerespecteerd (of moet ik dat in
html doen?);
- de tijd in de RSS feed klopt niet, of eigenlijk de tijdzone, die staat
op "+0000";
- je SQL query wordt nog in xml-commentaar meegestuurd, kan verder geen kwaad,
maar ja;
- de description in de RSS feed begint soms met het (verder ongeformateerde)
woord "Discussion". Ik snap dat dat de status is, maar het staat een beetje
raar.

--
Freek