René Affourtit wrote:
> Ziet er mooi uit, werkt best goed, maar toch wat opmerkingen:
> - e-mail adres, ik ben er niet zo happig op om dat zomaar ergens achter
> te laten, dat werpt voor mij alweer een drempel op.
> Geef duidelijk aan dat (of) het optioneel is

het IS optioneel, ik zal kijken of ik dat helderder kan melden. De enige
reden dat ik emailadressen vraag, is om de issues of hun changes te
kunnen koppelen aan iemand, zodat je er evt een feed op kunt maken (dus
feed meldingen krijgen als iemand reageert op jouw issue, of op jouw
opmerking op andermans issues...).
Daarnaast is er nog een toekomstplan, om eventueel met email
notifications te gaan werken...

> Waarvoor het gebruikt gaat worden (we gebruiken het alleen om u te
> waarschuwen als de status verandert)
> Geef aan wat de zichtbaarheid is (is het zichtbaar voor andere
> gebuikers, zoekmachines)

Als het goed is kom je nergens de volledige email-adressen tegen. Als ik
een naam heb toon ik die, anders komt er zoiets als [EMAIL PROTECTED] oid.
Dat is ook wat evt email-harvesters of zoekmachines krijgen :-)

> - Persoonlijk heb ik de neiging om op de kaart te klikken als ik een
> fout wil melden. misschien een marker die je erop kunt slepen? Of een
> knop en dat de invul-velden pas zichtbaar worden als je daarop klikt,

ik zal hier even naar kijken, het moet mogelijk zijn om bij een klik in
de kaart een schaalnivo of 4 tegelijk naar dat punt te zoomen...

> - drawing tool, was puzzelen hoe het tekenen af te sluiten. tijdens het
> tekenen werkt de 'remove area drawn' ook niet om af te breken.

ik kan het ergens melden, meestal is dit wat je ziet bij dit soort apps...

> - na het rapporteren kom je in de kale lijst terug, zou mooier zijn als
> je weer op het kaart-scherm komt.

De hele opmaak/scherm-volgorde moet wat mij betreft op de schop... Er
waren ook stemmen voor tabjes etc ...

Dank voor de opmerkingen

Richard