On Saturday 17 May 2008, Maarten Deen wrote:
> Wat mij betreft voeg je alles toe.

Een dergelijke discussie vindt nu ook op talk plaats, zie
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2008-May/thread.html#26408
("OpenPlantMap" en "Notability")
Zeer korte samenvatting: wikipedia is vaak erg strikt m.b.t. "notability",
groter probleem bij OSM is onderhoud van de gegevens.

Wat betreft die fietsenmakers: dat is zeker relevante informatie voor de
fietskaart.

> Dat is een goed idee. Volgens mij zit dat er niet in. Misschien iets om op
> de dev list voor te stellen?

Bedenk je wel dat er dan waarschijnlijk gevraagd wordt wanneer je van plan
bent eraan te gaan beginnen :-)

--
Freek