Ik ga ervan uit dat je CHDK kunt booten.
N een script kan starten met het menu.

Gewoon een .bas file-tje
=============================
rem Interval shooting
@title Interval shooting
@param a Shoot count
@default a 500
@param b Interval (Minutes)
@default b 0
@param c Interval (Seconds)
@default c 5
set_focus 5000
t=b*60000+c*800
if a<2 then let a=10
if t<1000 then let t=1000
print "Total time:", t*a/60000; "min", t*a%60000/1000; "sec"
sleep 1000
print "Shoot 1 of", a
shoot
for n=2 to a
sleep t
print "Shoot", n, "of", a
shoot
next n
end
===============================

Het kan nog veel ingewikkelder, maar
det is nog niet zo duidelijk welke commando's
de A460 bv support. Dit werkt dus gewoon.
(maar het set_focus command nog niet)

Het is wel belangrijk dat je alle
dingen manual zet (mn flits, en in mijn geval
ook de review- (display foto) tijd op nul zet.

Ik haal nu 2.5 a 3 seconden. Ik denk dat
dat nog wel iets sneller kan, afh.  van  de
autofocus, de automatische belichting enz.
Kwestie van onderzoeken.
Je krijgt alleen wel een diarrhee aan foto's
te verwerken, ik vraag mij nog even af
of je daarmee tijd wint of verliest.
Ook is het nog de kunst om straatnaam bordjes
leesbaar in beeld te krijgen. Met de huidige
resolutie 1600x1200 ben ik goes tevreden
over de foto, maar niet over straatnaambordjes...

Gert