samsa wrote:
> Moet dat met een GPS? Of is gewoon fietsen en notities maken van
> knooppunten voldoende? Ik kom regelmatig in Ede.

Het liefst wel met GPS om aan te kunnen tonen dat je er geweest bent
door middel van een GPS tracklog. Een GPS tracklog is ook erg handig als
je over fietspaden komt die nog niet op de kaart staan. Je kunt
overigens een GPS lenen van ons [1] als je er zelf niet een hebt.

Wat Gert zegt over foto's ben ik niet helemaal met hem eens, een
tracklog met een waypoint (als notitie) op iedere knooppunt lijkt me
meer dan genoeg bewijs. Foto's zijn natuurlijk ook goed.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/index.php/GPS_Devices_OSM_Netherlands