Stefan,

Leuk idee. Ik kan het herinneren dat er op de OSM site ooit een plaatje
stond van de berlijnse Zoo, die ook helemaal gemapped was. Inclusief welke
dieren waar zaten.

Ik denk alleen dat je het aantal kilometers dat je in de Efteling zult
moeten lopen ernstig onderschat. En een halve efteling hebben we ook niet
zoveel aan.
Eerlijk gezegd denk ik dat de efteling niet zo heel veel waarde heeft voor
OpenStreetMap aangezien de efteling zelf het waarschijnlijk niet goedkeurd.
Hun gebied is privegebied, en ze verdienen geld met de verkoop van
wegenkaarten daarvan.

Mocht de Efteling wel geïnteresseerd zijn dan kunnen we beter samenwerken
met hen, dan krijg je een mooie hogeresolutie luchtfoto.

Ik herken het enthousiasme om vanalles in kaart te brengen, maar gezien de
beperkte capaciteit die we op dit moment hebben, en de hoeveel heid werk die
er nog ligt aan het nederlandse wegen en fietspaden netwerk, denk ik dat het
belangrijk is ons goed te focussen. Ik ben zelf ook gestopt met alle 16345
zandpaadjes in de Edese bossen in kaart te brengen, en ben nu eerst bezig
met autowegen en fietspaden.

Groeten,
Geert Schuring.