--------- Original Message --------
From: OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl@openstreetmap.org>
To: OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl@openstreetmap.org>
Subject: Re: [OSM-talk-nl] OV map haaglanden vrijwilligers met OV kaart
gezocht!
Date: 04/07/08 10:24

> We zoeken nu dan ook vrijwilligers (met OV kaart)
> die van volgende lijnen in de regio haaglanden
> een GPS trail willen maken. (met haltelijst svp)

Het lijkt me zinniger om eerst de wegen en fietspaden 100% erin te hebben
zitten. We moeten als nederlandse OSM gemeenschap snel eens gaan praten met
elkaar hoe we de nodige kwaliteit gaan garanderen. Als we graag willen dat
onze kaart ooit voor een serieuze toepassing gebruikt gaat worden, zullen we
een bepaalde kwaliteit moeten kunnen bieden, en onze prioriteiten duidelijk
vaststellen.

Ik probeer momenteel bij de Gemeente Ede luchtfoto's van Ede los te krijgen
(yahoo dekking is ruk), en een vergunning te regelen om met m'n motor over
wegen te rijden met een gesloten verklaring.
Vervolgens kan ik wijk voor wijk de wegen en fietspaden gaan controleren en
bijwerken, en vervolgens een "release" doen van de kaart van Ede vanuit OSM.

@Gert: Het is me nog niet gelukt om op mijn werk een conferentie zaal
beschikbaar te krijgen.

@Iedereen: Weet iemand nog een geschikte locatie voor de eerste OSM-NL
conferentie?