Citeren Geert Schuring <[EMAIL PROTECTED]>:

> Ik heb winkelcentrum "De stadspoort" in Ede op de kaart gezet.
> http://tile.openstreetmap.nl/?lat=52.01734&lon=5.65&zoom=17
> Het probleem is nu dat de wegen die onder dit gebouw door lopen verkeerd
> gerenderd worden, namelijk alsof ze er overheen lopen. Het gebouw is
> eigenlijk gedeeltelijk een brug over de wegen heen, het is niet zo dat de
> wegen door een tunnel gaan.
>
> Hoe zou ik deze situatie moeten taggen om ervoor te zorgen dat het gebouw
> netjes over de wegen heen wordt gerenderd?

volgens mij moet je in dit geval niet vanuit het perspectief 'winkels
centrum over weg' denken, maar juist vanuit het perspectief 'weg onder
winkelcentrum'
Ofwel... niet de tags van het winkelcentrum bekijken, maar juist de
tags van de weg onder het winkelcentrum.

Layer:  -1
Tunnel: yes

Check anders even andere plaatsen met vergelijkbare situaties.
Denk aan Hoog Catherijnen in Utrecht.....  HC staat niet op de kaart.
NN gebouw in Den Haag.... Staat niet op de kaart.
Station Rijswijk en station Schiphol staan wel goed in getekend.
Maar... het betreft hier een railway en geen road.