Hey Milo,

Routeren is het probleem niet aangezien ik bekend ben met grafen en
algoritmes als A*, het probleem zit em in de representatie: hoe breek je
een grote kaart op in blokken in een soort van x-y grid zodat je makkelijk
aangrenzende stukken van de kaart kunt inlezen? Simpelweg vierkantjes wil
dus niet....

Berend

On Wed, 16 Jul 2008 16:20:48 +0200, Milo van der Linden