On Tue, Jul 22, 2008 at 7:01 PM, Milo van der Linden
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ik zou trouwens ook graag zien dat Kleptog (Martijn van Oosterhout) van
> de partij is, Stefan en ik zouden een aantal technische zaken tegen hem
> aan willen leggen, weet iemand of hij evt. in de gelegenheid is?

De laaste tijd ben ik nogal bezig geweest met het fenomeen waarbij
arbeid wordt gedaan in ruil voor geld :) Dus in mijn email loop ik
heel erg achter. Als ik de adres in veenendaal in 9292ov typ zegt het
dat het 2 uur reizen is van Delft. (Het zegt ook dat na 1700 geen bus
daar rijdt, dat is wel erg raar).

Ik zal proberen te kijken of ik misschien wat eerder weg kan, want het
lijkt mij wel zinvol.

Mvg
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/