zeker goede ideeen!

ik heb al eens wat gemapt in blijdorp, de paden waren daar al redelijk
compleet. er is wel flink verbouwt daar dus er valt nog veel te doen.
net als de dierenverblijven.
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=17&lat=51.92729&lon=4.45021&layers=000000BF

en in het gerelateerde nieuws:
vorige week heb ik een aantal gebouwen in artis getraced, en ik hoop daar
nog een keertje naar toe te gaan om te mappen.
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=17&lat=52.36637&lon=4.91709&layers=00000B0F

en ook meteen maar een begraafplaats(je) naar aanleiding van state of the
map:
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=18&lat=52.15675&lon=4.50336&layers=00000B0F