Jeroen Dekkers wrote:
> dat altijd de bosatlas die we gebruikten. Volgens mij moet het niet zo
> heel moeilijk zijn om dat soort kaarten te maken en beschikbaar te
> stellen.

En weer bloedt mijn kartografisch hart...

De kaarten in de Bosatlas worden zorgvuldig samengesteld. Er gaat veel
onderzoek vooraf aan de themakaarten (denk b.v. aan jaarlijkse neerslag,
temperaturen, belangrijkste economische thema's)

En alle kaarten worden kartografisch bewerkt (druk-klaar gemaakt) door
een team van kartografen en geo-informatici

printen = geen drukken

kaartenmaken = geen kartografie

(Zucht.. wanneer komt er nou eens respect voor kartografie als vak?)

;-)