-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Martijn van Oosterhout
Verzonden: Wednesday, August 13, 2008 7:42 PM
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] probleem NL planet extracts corrupt/missing

2008/8/11 Rob <[EMAIL PROTECTED]>:
> dit was inderdaad een noodmaatregel, ik had beter de europe extract
> kunnen pakken maar dat duurt allemaal weer langer

Voor iedereen: het lijkt alsof (na een heleboel andere problemen) dat
er tijdelijk connectivity issues waren zodat hypercube
planet.openstreetmap.nl niet kon zien, of zoiets.

Ik heb het u handmatig gestart, de cronjob disabled en nu zou het echt
moeten lukken.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/